Ilyen az élet

Friss topikok

  • Katzeryn: Tetszenek a postjaid, régen is szerettelek olvasni, kár, hogy abbahagytad =/ (2011.08.20. 18:15) Újra Magyarország

Linkblog

Unalom a köbön

2010.09.18. 17:40

szerző: _Sylvi_

Ma rájöttem, milyen érzéketlen tuskó vagyok. Próbáltam Bencét hazacsábítani, mert végülis szükségem lenne rá, de befuccsolt a misszió. :( Végülis, jogos, mert dolgoznia kellene, de én meg beteg vagyok itthon. És unatkozom.
Szerintem, ha jobban leszek, az ágyra sem fogok tudni nézni, mert mst annyira összeőttünk. Komolyan mondom, az itthoni semmittevéstől még Szentesi tanár úr "ordítós" magyarórája is jobb. :S Pedig az nagy szó, ha én oda vágyok. :D 

Lényeg a lényeg, nemsokára hétfő, és jegyzetelhetek a szemináriumokon annyit, hogy mehetek majd a sebészetre egy megújult teniszkönyök- és ínhüvelygyulladással. :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvi.blog.hu/api/trackback/id/tr752305786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása