Ilyen az élet

Friss topikok

  • Katzeryn: Tetszenek a postjaid, régen is szerettelek olvasni, kár, hogy abbahagytad =/ (2011.08.20. 18:15) Újra Magyarország

Linkblog

Ma többszörösen is bebizonyosodott, hogy Bence az, akit kerestem. Ő.
Egész délelőtt rendezgettük a dolgainkat, ide-oda mentünk, majd ebéd előtt lement otthonról. Hova? Hangszerboltba. Igen, végre-végre kaptam gitárt. Életem gitárja, életem szerelmétől. ^^ Csodás narancssárga színben pompázó, nylon húros hangszeremet pengethettem otthon. Jó, még nincs behangolva, de ha hazamegyek, akkor nekilátok. Most itt vagyunk, Bence szüleinél, mert dolgoznunk is kellene. Jobban mondva neki, mert én a TDK-n fogok munkálkodni, Jankával.
Ami a címet illeti: ma van az ölelés világnapja. Janka kiadós ölelést adott mindenkinek. :) 
És még egy jó hír: fogytam. ^^ És büszke vagyok magamra.

 

place: Tiszabura
mood: álmos



 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvi.blog.hu/api/trackback/id/tr772375162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása