Ilyen az élet

Friss topikok

  • Katzeryn: Tetszenek a postjaid, régen is szerettelek olvasni, kár, hogy abbahagytad =/ (2011.08.20. 18:15) Újra Magyarország

Linkblog

Jelentéktelen dolgok

2010.10.09. 16:35

szerző: _Sylvi_

Kissé ingerült vagyok, de jelentéktelenek egyes dolgok, hogy fel is mérgesítsenek.
Reggel kishívján kaptam egy kék színű gitárt. Bence képes volt felkelni 8 órakor, hogy lemenjen érte a boltba, de végülis technikai okok miatt zárva találta az üzletet, így ezen okból én sem kaptam. Pedig már elképzeltem, hogy altatót játszok rajta, meg persze Mariettának szólok, hogy ugorjon fel egy pengetésre. :) Ami késik, nem múlik.
Délután, gondoltam baráti beszélgetést csapok egyik ismerősömmel, de úgy látszik, rossz passzban kaptam el. Nem is nagyon beszéltünk, de nem baj. Jobb is. Pár szó után felidegesítette magát, és letiltott. Én meg töröltem mindenhonnan. Ideje volt. A lényeg az, hogy eddig, amikor beszéltünk, mindig az ő szerelmi ügyeit veséztük, vagy egyebeket mesélt. Most kíváncsi lettem volna, hogy mi újság a sulival, de persze ezt nem mondta el. Aztán elköptem neki, h az "exe" kap majd egy új kocsit, mire totál behisztizett... Kénytelen voltam már megmondani a magamét neki, mert kikérem magamnak! "Érdekes, hogy egyik barátom sem vette észre, hogy változtam, még az sem, akivel lakok." Általában azok az emberek veszik kevésbé észre, mert folyamatosan változik az ember, mások szeme előtt. Ez nyilvánvaló. Egyébként meg olyanok a haverjai is...
Ha valaki ennyire abnormális, akkor inkább feküdjön le mégegyszer valakivel, hátha az is jólesik neki és lenyugszik. Csak a papa meg ne tudja. 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

íródott: Eger
hangulat: fáradt

egyéb: narancslé

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvi.blog.hu/api/trackback/id/tr732358351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása